+38 (099) 929 33 78
Наша адреса
м. Київ, вул. Антоновича, 51
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт з 10:00 до 19:00
  • Сб: Вихідний
  • Нд: Вихідний
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Доставка і оплата

Способи доставки

Самовивіз з магазину (за попередньою домовленістю)

Чому вигідно?

Можна покрутити і особисто перевірити товар, а за потреби, ще й додатково проконсультуватися з нашими суперпродавцями.

Важливо!

Замовлення зберігається у магазині протягом 5 днів.

Доставка кур'єром по Києву

Чому вигідно?

Можна вибрати дату, перевірити товар перед оплатою, отримати покупку, не виходячи із дому чи офісу.

Кроки
  1. роби замовлення на сайті або в чаті;
  2. в день отримання дочекайся дзвінка кур'єра*;
  3. перевір цілісність товару;
  4. отримай свій електронний чек і забудь про паперовий.
  • - послуга підйом на поверх сплачується окремо

Важливо!

Доставка замовлень на суму від 10 000 ₴ здійснюється безкоштовно. Вартість доставки замовлень на суму до 9 999 ₴ складає 200 ₴. Тарифікація здійснюється без урахування вартості послуг.

У відділення "Нова пошта"

Чому вигідно?

Є можливість придбати посилку в кредит від «НоваПей».

Кроки
  1. хочеш купити в кредит? Замовляй з післяплатою до відділення;
  2. роби замовлення на сайті або в чаті;
  3. вибирай зручне відділення «Нова Пошта», лови смс з накладною/номером ТТН і дочекайся повідомлення про надходження замовлення;
  4. не забудь документ, що засвідчує особу, а якщо сума більше 5 000 ₴ – також захопи ІПН (для процедури верифікації);
  5. перевір цілісність товару, швидше забирай і розпаковуй свою покупку;
  6. отримай свій електронний чек і забудь про паперовий.

Важливо!

Тарифікація здійснюється без урахування вартості послуг.

При оплаті товару при отриманні у відділенні вартість замовлення не може перевищувати 150 000 ₴.

Замовлення зберігається у відділенні «Нова Пошта»​ протягом 7 днів.

У відділенні обов'язково перевіряй кожну позицію свого замовлення. Якщо виявив пошкодження або неповну комплектацію, відмовся від отримання та оплати.

Купуй в кредит з доставкою до Нової пошти – забирай одразу, а сплачуй протягом року!

Дізнайся свій кредитний ліміт у відділенні або у додатку Нової пошти. Завітай до відділення з паспортом, ІПН та телефоном, на який оформлено замовлення. Надай документи та підпиши договір. Забирай замовлення одразу та сплачуй щомісяця рівними частинами протягом року. Під час отримання нічого сплачувати не потрібно.

Купити в кредит можна будь-який товар, що доставляється з післяплатою до Нової пошти, вартістю від 1 000 ₴ до 50 000 ₴. Максимальна вартість посилки в кредит обмежена вашим персональним лімітом.

Кредит надається на 12 місяців під річну ставку 0,00001% та з щомісячною комісією 2,5% за обслуговування, реальна річна процентна ставка – 65,86%. 

Ліцензія ТОВ «НоваПей Кредит» на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, видана Нацкомфінпослуг, розпорядження № 163 від 26.01.2017 р.

«Нова Пошта» за адресою

Чому вигідно?

Швидка доставка: від 1 до 3 днів.

Кроки
  1. роби замовлення на сайті або в чаті;
  2. обирай доставку «Нова Пошта» та введи свою адресу*;
  3. в день доставки очікуй дзвінка кур'єра;
  4. не забудь документ, що засвідчує особу, а якщо сума більша за 5 000 ₴ — також захопи ІПН (для процедури верифікації);
  5. перевір цілісність товару;
  6. забирай свою покупку та швидше розпаковуй;
  7. отримай свій електронний чек і забудь про паперовий. 
  • - послуга підйом на поверх сплачується окремо

Важливо!

Тарифікація здійснюється без урахування вартості послуг.

За адресою доставляємо будь-який товар вагою до 1000 кг та/або об'ємом до 300х220х220 см.

Підйом товару до 30 кг — безкоштовно. У разі якщо ліфт відсутній або не працює, послуга надається лише до 5 поверху включно. Підйом товару від 30 до 100 кг здійснюється тільки за наявності працюючого ліфту і оплачується окремо. Вартість складає 200 грн за кожні 100 кг об'ємної ваги. У разі якщо ліфт відсутній, не працює або товар завеликий для транспортування ліфтом, послуга підйому не надається. Підйом товару більше 100 кг не здійснюється.

За товари на суму понад 50 000 ₴ – обов'язкова передоплата.

Способи оплати

Готівковий розрахунок

Оплата відбувається виключно у національній валюті.

Зверни увагу! Ціна товару залишається дійсною до сплати протягом 5 днів з моменту оформлення замовлення. Через 5 дні товар можна придбати за актуальною ціною, вказаною на сайті.

За умови 100% передоплати вартості товарів, ціни в замовленні незмінні.

Оплата платіжними картами Visa та MasterCard

Онлайн замовлення можна оплатити за допомогою банківської карти Visa і Mastercard, випущені на території України. Оформлюючи замовлення на сайті, в пункті «Оплата» вибери будь-який зручний спосіб оплати «ApplePay, GooglePay або «Visa/Mastercard». Після переадресації на сторінку системи безпечних платежів, необхідно лише підтвердити платіж.

Нагадаємо, що отримати товар, оплачений карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті при оформленні заявки. Товар доставляємо лише після підтвердження платежу.

Максимальна сума оплати замовлення на сайті – 250 000 ₴

Послуги оплати банківською карткою онлайн надаються банком «Monobank».

Персональні дані обробляються за твоєю згодою. Збереження персональних даних гарантуємо:

• дотримання міжнародних стандартів безпеки електронних платежів 3D-Secure;
• технологією одноразових паролів One-time password;
• сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode;
• моніторинг платежів 24/7 online.

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

Оплатити замовлення можна за безготівковим розрахунком у касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку компанії. Після оформлення замовлення на сайті дочекайся підтвердження від менеджера.

Термін дії рахунку-фактури – 3 календарні дні.

Доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Кошти для оплати надходять у робочі банківські дні за таким графіком:

  • 09:00 — оплати за попередній банківський день, оплачені після 17:00;
  • 13:00 та 17:00 — сплати за поточний день.

Для отримання товару в магазині візьми з собою паспорт та довіреність із зазначенням кількості товару, що отримується. Якщо ж замовлення отримує власник підприємства, то достатньо пред'явити паспорт та документ, що підтверджує право підпису (копія виписки зі статуту про повноваження директора). 

Під час отримання замовлення в пакеті документів надається: видаткова накладна, рахунок-фактура, акт виконаних робіт (у разі оплати за послуги).

З питань укладання договору купівлі-продажу просимо надіслати запит на електронну пошту info@procases.com.ua або зателефонувати за номером (099) 929 33 78.